Analítica i màrqueting digital

Analitìca web i pla de màrqueting

Modalitat del curs: Presencial

Requisits d’accés:

  • Treballadors/es, prioritàriament en ERTO, Autònoms.
    • DNI
    • Última nòmina o rebut d’Autònoms
  • Aturats/des.
    • DNI
    • Dardo

Calendari: Proper inici

Inscripció oberta

Horari: dimarts i dijous de 19:00 a 21:30h

Hores lectives: 50 hores

Objectius

  • Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
  • Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
  • Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.

Continguts

  • Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
  • Sense analítica estem Cecs
  • El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
  • El Pla de Màrqueting Digital
  • Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
  • Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
  • Analítica Web aplicada a projectes SEO
  • Eines per a analitzar: connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters, connectar WordPress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn

Avaluació i certificat

Certificació oficial expedida pel Consorci

M’interessa aquest curs!

Emplena aquest formulari de pre-incripció i aviat et contactarem per formalitzar-la. La pre-inscripció no et compromet a res, tant sols digues que aquest curs t’interessa i rebràs més informació.

Analítica i màrqueting digital

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

* Al enviar el formulari acceptes la política de privacitat.