Modalitat del curs: Presencial
Requisits d’accés:
- Treballadors/es, prioritàriament en ERTO, Autònoms.
- DNI
- Última nòmina o rebut d’Autònoms
- Aturats/des.
- DNI
- Dardo
Calendari: Proper inici
Inscripció oberta
Horari: dimarts i dijous de 19:00 a 21:30h
Hores lectives: 50 hores
Objectius
- Aprendre a mesurar resultats de Màrqueting Digital: accions en xarxes socials, SEO, SEM, mail Màrqueting.
- Aprendre a fixar i aconseguir objectius SMART en Màrqueting Digital.
- Entendre el valor de les KPI i la seva aplicació en projectes Digitals.
Continguts
- Fixar els objectius d’un projecte Online: Acquisition, engagement, conversion, loyalty
- Sense analítica estem Cecs
- El mètode Lean: Fail fast, fail cheap.
- El Pla de Màrqueting Digital
- Analítica Web aplicada a Xarxes Socials.
- Analítica Web aplicada a Botigues Virtuals
- Analítica Web aplicada a projectes SEO
- Eines per a analitzar: connectar WordPress amb Google Analytics i Webmasters, connectar WordPress amb MailChimp / Hootsuite / Facebook Insights / Twitter Analytics / Instagram Analytics / LinkedIn
Avaluació i certificat
Certificació oficial expedida pel Consorci
M’interessa aquest curs!
Emplena aquest formulari de pre-incripció i aviat et contactarem per formalitzar-la. La pre-inscripció no et compromet a res, tant sols digues que aquest curs t’interessa i rebràs més informació.