ACTIC – Cerca i gestió de la informació digital – nivell bàsic
PER A DONES EN SITUACIÓ D’ATUR O TREBALLADORES
Modalitat del curs:
- Classes presencials al Telecentre i opció de classes virtuals
Requisits d’accés:
- Dones en situació d’atur inscrites a l’OTG.
- Dones treballadores inscrites com a millora de feina a l’OTG.
Hores lectives: 40 hores
Objectius
- Reconèixer les funcions del navegador i cercador per realitzar recerques d’ informació, utilitzant filtres senzills.
- Manejar, organitzar, emmagatzemar i recuperar de forma efectiva la informació disponible.
- Manejar eines digitals que permeten l’ ordenació, classificació i gestió de dades per a la seva posterior anàlisi.
Continguts
- Mòdul 1
- Iniciació en la recerca, selecció i filtre d’ informació en eines digitals – (15 hores).
- Mòdul 2
- Iniciació en l’ organització de la informació i les dades amb eines digitals – (15 hores).
- Mòdul 3
- Anàlisi, explotació i visualització de dades amb funcionalitats senzilles de les eines digitals – (10 hores).
Avaluació i certificat
Al finalitzar la formació rebrà el Certificat del Servei d’Ocupació Català.
M’interessa aquest curs!
Emplena aquest formulari de pre-incripció i aviat et contactarem per formalitzar-la. La pre-inscripció no et compromet a res, tant sols digues que aquest curs t’interessa i rebràs més informació.
ACTIC – Cerca i gestió de la informació digital – nivell bàsic
Aquesta actuació està subvencionada pel SOC i es finança amb càrrec als fons procedents
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.