Programa ADA

ACTIC – Cerca i gestió de la informació digital – nivell bàsic

PER A DONES EN SITUACIÓ D’ATUR O TREBALLADORES

Modalitat del curs:

  • Classes presencials al Telecentre i opció de classes virtuals

Requisits d’accés:

  • Dones en situació d’atur inscrites a l’OTG.
  • Dones treballadores inscrites com a millora de feina a l’OTG.

Hores lectives: 40 hores

Objectius

  • Reconèixer les funcions del navegador i cercador per realitzar recerques d’ informació, utilitzant filtres senzills.
  • Manejar, organitzar, emmagatzemar i recuperar de forma efectiva la informació disponible.
  • Manejar eines digitals que permeten l’ ordenació, classificació i gestió de dades per a la seva posterior anàlisi.

 

Continguts

  • Mòdul 1
    • Iniciació en la recerca, selecció i filtre d’ informació en eines digitals – (15 hores).
  • Mòdul 2
    • Iniciació en l’ organització de la informació i les dades amb eines digitals – (15 hores).
  • Mòdul 3
    • Anàlisi, explotació i visualització de dades amb funcionalitats senzilles de les eines digitals – (10 hores).

Avaluació i certificat

Al finalitzar la formació rebrà el Certificat del Servei d’Ocupació Català.

M’interessa aquest curs!

Emplena aquest formulari de pre-incripció i aviat et contactarem per formalitzar-la. La pre-inscripció no et compromet a res, tant sols digues que aquest curs t’interessa i rebràs més informació.

ACTIC – Cerca i gestió de la informació digital – nivell bàsic

Nom i cognoms *
Fill out this field
Telèfon
Fill out this field
Correu electrònic *
Introduïu una adreça electrònica vàlida.
Població
Select an option

* Al enviar el formulari acceptes la política de privacitat.

Aquesta actuació està subvencionada pel SOC i es finança amb càrrec als fons procedents
Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.