Competències bàsiques en relació amb l’ofimàtica

Competències bàsiques en relació amb l'ofimàtica

Objectiu

El curs de Competències Bàsiques en Relació amb l’Ofimàtica està pensat per introduir-te en l’ús d’eines digitals essencials. En 30 hores, aprendràs a utilitzar sistemes operatius, gestionar fitxers i carpetes, i treballar amb programes ofimàtics com Word, Excel i PowerPoint. També inclou una introducció a l’ús d’Internet i aplicacions en línia. És ideal per a aquells que volen adquirir habilitats digitals bàsiques per al seu dia a dia o per a l’àmbit professional.

Continguts

  • Ús bàsic del sistema operatiu
  • Ús d’Internet
  • Eines ofimàtiques

Avaluació i certificació

Certificació oficial expedida pel Consorci

Requisits d’ accés:

Aquest curs està 100% subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya i el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE) per a persones treballadores per compte d’altri o en règim d’autònoms i per a persones en situació d’ERTO. Si estàs en situació d’atur pots realitzar la preinscripció per figurar com a reserva i optar a alguna de les places per a aquest col·lectiu. No poden accedir les persones treballadores a l’ Administració Pública.

Per pre-reservar una plaça és imprescindible trametre la documentació següent:
  • Còpia del DNI/NIE per ambdues cares.
  • Si estàs treballant: capçalera de l’última nòmina o últim rebut d’autònoms.
  • Si estàs en ERTO: còpia actualitzada de la Vida Laboral
  • Si estàs en situació d’atur: Document d’Alta i Renovació de la Demanda d’Ocupació (DARDO).

Inscripció oberta

Modalitat del curs: Presencial

Inici: 24/03/2025

Horari: dilluns i dimecres de 19:30 a 22:00h

Hores lectives: 30 hores

M’interessa aquest curs!

Omple aquest formulari de preinscripció i aviat et contactarem per formalitzar-la. La preinscripció no et compromet a res, tan sols diguis que aquest curs t’interessa i rebràs més informació.

Competències bàsiques en relació amb l’ofimàtica

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed